Sara - Dagens program

God morgon!:)

Nu idag har jag hunnit städa, bädda rent sägen och dammsuga mitt rum, så nu är det äntligen rent och fint här!:)

Annat jag har tänkt hinna med idag är:

- Scanna in ett praktikpapper som jag säkert borde ha mejlat till läraren redan för ett tag sedan..:P
- Förbereda ett annat praktikpapper så att jag kan lämna in det i tid!;)
- Titta lite på ännu fler praktikpapper och se att jag har allting under kontroll..
- Gå ut och fotografera, oklart vad, men säkert hittar jag något!;)
- Klippa av ett par jeans till shorts. Inte säkert att jag kommer använda dem sen ändå, men jag använder ju ändå inte byxorna nu heller... Så det är värt ett försök!:)
- Sköta djuren och vattna i växthuset
- Vila så att jag orkar med min sista arbetsdag imorgon!;)

Säkert kommer jag göra lite annat smått också, men det här är väl ungefär det jag har planerat för idag!:)

Vad har ni för planer för dagen?


Bild fotograferad igår.

Kommentarer
Postat av: Carl-Alfred

God morgon! :)

Fin bild!

2011-07-10 @ 10:29:25
URL: http://carlalfredsplace.blogg.se/
Postat av: Malin

vadå förbereda ett annat praktitpapper?? vilket menar du då? Och stod det att man sku ha arbetsintyg sen också med...? ska vi göra på våra rapporter sen tisammans när jag är där ?:)

2011-07-10 @ 11:04:07
Postat av: Sara

Malin, Malin, vad du har frågor!:P



Jag tänkte förbereda månadsrapporten för juli, så att chefen kan skriva under imorgon! Men sen ska man väl säkert ha underskrift på själva rapporten också, men i så fall får jag träffa honom igen senare..om man nu alls ska ha underskrift där då!:P



Joo, arbetsintyg skulle man ju också ha, det hade jag alldeles glömt! Så det måste jag be om imorgon också!



Mm, det kan vi absolut!:D Jag har inte alls tittat på den rapporten ännu, så jag vet ju inte ens vad man ska ha med, men det låter nog bra att göra den tillsammans!:)

2011-07-10 @ 11:30:09
Postat av: Malin

hihi braa bra <3

2011-07-10 @ 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0