Sara - Äntligen kan man pusta ut...

Om ni har läst dom två inläggen nedan så vet ni att jag har haft två jobbiga dagar nu på sista tiden. Både fysiskt och psykiskt påfrestande. Mest fysiskt kanske, men man kan nog nästan påstå att hettan tar på psyket också, huvudet blir lite så där halft kokt liksom...typ...:P

Men nu har vi det mesta höet inne, praktiken är snart slut, det är helg och jag ligger i sängen och latar mej. Så det börjar nog arta sej nu tror jag!:) Så nu ska jag vara ute och fota så mycket jag hinner, och försöka uppdatera på bloggen så ofta som möjligt! 

Inte för att ni kanske egentligen bryr er, vi har ju ändå inte så många läsare.. (Det är nu ni ska skriva kommentarer om att ni visst bryr er, att er vardag skulle vara mycket tråkigare utan mej och Malin..;) ) Men jag tycker ju om att fota och blogga, så jag gör det ju ganska mycket för min egen skull!:)

Och det ska bli otroligt skönt att äntligen hinna njuta lite av sommaren, jag har t.ex. inte alls "hunnit" simma ännu..:P Sedan har jag ju förstås lite sommaruppgifter från skolan som jag måste göra, men dom kan väl inte ta såå länge..;)

Bara för att jag har skrivit så tråkiga inlägg nu den senaste tiden så bjuder jag på en bild som jag fotade förra helgen. Jag har inte så mycket nyare bilder, men jag lovar att det ska bli bättring på det!:)



Sov gott allihopa!:)

Ps, glöm inte att kommentera...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0