Malin - Ut o jazza



I helgen har det ju varit det årliga jazzgulejet här. Då finns det stånd där man kan köpa olika grejor från och sen jazzkonserter. Fast konserterna är man nog inte så värst intresserad av... Fast man känner nog rytmen när man hör musiken inifrån tälten... Dududuuuure, tingeee tiiiiing :D

Men jo, det var nu samma sak som alla år förut, inget extra på det sättet. Men roligt att se folk som man inte sett pålänge.  Men jag var lite dålig på att ta bilder. Men när vi satt på en bänk vid havet så passade jag på att ta några i alla fall. 






Vissa använder ju roskisar som kamerastativ ;D


Vad vore livet utan hoppbilder? 





Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag älskar bilden längst ner till vänster!xD



Och på den längst ner till höger tycker jag att man ser att Anne och Ronny är släkt...:P

2011-07-10 @ 12:44:23
Postat av: Jennifer

fin blogg ;)

allt bra?

kramizzz<33

2011-07-10 @ 18:52:41
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0