Malin - Leker turist

Eftersom jag har jobbat i i helgen (vattna allt i några timmar på förmiddagen), så passade jag på att turista lite där också. Jag gick i museumet och tog lite bilder. Men nog var det ju typiskt. Först for jag på jobb, vattnade direktförsäljningen och så tänkte jag ta lite foton. Men daadaadaadaaaaaaaam, inget minneskort. Så jag for hem igen efter. Så fick jag mina bilder sen. Jag glömmer allt som oftast minneskortet, så jag blev inte så chockad :P



Det var ganska långtråkigt att stå o vattna blommor i bastuvärme, så jag roade mig med att fota blommorna.



Sedan gick jag mot museumet. En som arbetar där har så länge sagt att jag ska komma och titta. Nog har jag ju varit någon gång förut, men inte på fleraflera år. Så idag passade det bra! Sedan stannade jag också i ett galleri med teckningar. 



Inne i muséet. Kan inte komma på om det heter "museumet" eller "muséet"? Hehe, men det var en parentes. 



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror det heter muséet...:P Fast det ser konstigt ut när jag skrev det...xP



Roligt med bilder, det ser nog ganska fint ut där!:) Men kanske vi hinner fara och titta tillsammans sen i augusti?:)

2011-07-03 @ 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0