WIHIII! [Malin]

Blev så glad när jag kom fram till att jag inte alls måste stiga upp tidigt imorgon! Det är ju bara kemi imorgon klockan halv tre! JIPPIIII!!

Det är nog den härligaste känslan när man upptäcker sånt här ;)

Var meningen att jag skulle fara och simma idag.. Men ångrade mig, så det blev lite soffmys istället ;)

Man blir ju inte så inspirerad efter en dag med matte (där jag som vanligt inte förstår så mycket...) och sedan finska som egentligen skulle ha slutat 17.45. Hallåååå, det är ju nästan olagligt ;) Så då sa jag Bajjbajj och smet hem i pausen!

Inte så inspirerande dag imorgon heller... Kemi är nog inte så mycket att hurra för. Men jag måste nog fara, eftersom jag typ skolkat från alla lektioner, har bara varit på två, hehe... Fyfy...

Nu ska jag krypa till sängs och läsa lite Nattens hus - Jagad... Fast när man börjar, är det så svårt att sluta... Dom är faktist bättre än Twilight-böckerna. Nattens hus är mera som en blandning mellan Twilight och Harry Potter. Inte för att jag gillar Harry Potter så värst mycket, men.. Ja..

Nu är det slut på detta konstiga nattsvammel, eftersom jag har en gnällspik bredvid mig som säger att jag måste sluta skriva nu ;)

GONATT!!


Och så en liten bild som inte har något med nånting att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0