Måndag igen! [Malin]



Jaha, så var det måndag igen!

Ganska tung dag idag också. GIS på förmiddagen. Vi övade teckna på någon karta på datorn. Men mitt bara krånglade en tid (när alla har samma program uppe samtidigt), så jag stängde av allt och gjorde om det helt från början igen (vilket en annan också var tvungen att göra). Men helt okej roligt. Men lite stressigt också.

Sedan var det matematik. Och ja. Man hör ju redan på namnet... Just nu håller vi på med ekvationer och problemlösningar. Suck... Jag är så urusel på matte...

Till sist var det projektmöte. Jag tyckte det var riktigt dyster stämning där... Det går inte riktigt som vi planerat... Men imorgon ska vi jobba med det, så kanske vi kommer lite framåt!

Efter skolan var jag till bibban och förde tillbaka lite böcker. Fast det är så halt, så halkade jag inte ens en gång, Wow! När jag kom tillbaka fixade jag och Sara bröd med stekt ägg, gurka och sallad och såg på ett avsnitt av Solsidan!

Men nu blir det andra bullar! Zumban blev inställd idag så nu ska jag ta och sätta igång med lite skoluppgifter. Jippiiii.... En härlig fackuppsats som jag inte ens börjat på väntar på mig.

Så Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0