Man ska inte ta någon för given...

Jaa, som ni märkte på det förra inlägget så var väl gårdagen inte en så värst rolig dag..och inte blev det bättre av att mamma sms:ade att de skulle vara tvungna att stanna hemma i helgen för det är begravning då.. Det var en "granne" på Torsholma som var med i en bilolycka tidigare på hösten/vintern och jag som redan trodde att han hade börjat bli bättre... Men nej!
...
Han var väl inte direkt min kompis eller något, men nog är det ju alltid sorgligt. Vi är ju trots allt bara ca 100 människor på Torsholma..:/ Men mest tycker jag nog synd om hans dotter som kanske går på sexan eller sjuan nu, det måste kännas hemskt!:O
...
Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att det inte händer fler hemska saker nu på ett bra tag!!
...
Annars så har jag väl inte så mycket att berätta.. Dagen har väl gått som vanligt och på kvällen var vi en sväng till bibban och lämnade tillbaka några böcker och så handlade vi mat. Nu har jag skrivit på fackuppsatsen, så den blir väl förhoppningsvis klar så småningom också! Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på...kanske jag far och stör Malin som ligger på sängen och ser på Titanic!;)
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0