Det var länge sen sist...

Jaa, nu har jag haft en fyra dagars bloggpaus, och orsaken till det är att jag har varit hemma hos Malin hela helgen (och då är jag i princip inte alls på datan..) och igår först kom vi till Ekenäs och då var det uppackning och zumba som gällde!:P Men nu är vi i Ekenäs och kan återgå till vardagen, det vill säga: återgå till bloggandet!:D Jag har faktiskt saknat det så gott som varje dag, och alltid när jag har fotat något "extra" så har jag tänkt typ: "det här ska jag sätta in på bloggen!".
...
Zafiran fick stå ute i vintervädret och frysa!:P
...
Leon fick också vara ute en stund och hoppa i snön!:)
...
Haha, men det tog på krafterna..:P
...
Såå, hmm..jag hade visst inte så mycket andra spännande fotan att visa från Malin..:P Kanske för att det var så fult väder ute, så jag var mest inne och läste eller spelade super mario hela tiden!xD
...
Haha, men oroa er inte - det kommer inte vara lika längt uppehåll innan nästa inlägg kommer..!;)
...
Ha det bra, kramar Sara
...
Ps, tur att Malin uppdaterade bloggen ibland i alla fall, så den blev inte heelt bortglömd!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0