Vårt sällskap är ju såklart inte så värst roligt! ;)

Igår på kvällen hade vi besök av en granne som kom föra att gratta mej och Lotta lite grann, och hon stannade i några timmar. Som den sanna datanörden Lotta är så ser man henne väldigt sällan utan dator, men nu när vi grannen var hos oss så hade hon lämnat datan i rummet. Genast när grannen skulle fara reste sig Lotta upp och gick iväg.

Malin: Jag tror aldrig att jag har sett Lotta utan dator så där länge!
Sara: Haha, det kan jag tänka mej.. Men hon gick säkert för att hämta den nu så fort hon fick chansen..!
Fanny: Vaah? Vad pratar ni om?
Sara: Malin sa att hon aldrig har sett Lotta vara utan dator så där länge, och då sa jag att hon säkert gick för att hämta datan nu.
Fanny: Haha, jaha! Joo, det gör hon säkert..

Vi ser att Lotta kommer gående, men man ser bara lite av överkroppen.

Sara: Har hon datan med sig??
Malin: Jaa, det ser ut så...
Alla tre: Joo, hon har den med sig!!

Vi började alla gapskratta och Lotta såg förvirrad ut.

Lotta: Vad skrattar ni åt??

Alla fortsätter skratta.

Lotta: Hallå, vad skrattar ni åt???
Sara: Haha, Malin hade aldrig sett dej utan datan så där länge och så trodde jag att du gick och hämtade den så fort du fick chansen..!:P
Lotta: Jaa, vadå..? Jag var ju rastlös och hade inget att göra!!
Jag, Malin och Fanny tittar menade på varandra.

Jaa, ibland känns ens sällskap uppskattat!;)

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0