The Tourist [Malin]

Igår var vi ju på bio och såg The Tourist. Blev lite förvånad eftersom jag trodde att det var värsta "actionfilmen". Men det var det inte. Lite mer åt komedihållet, faktiskt. Men filmen var riktigt bra för det!

För att inte avslöja för mycket så handlade det om Frank (Johnny Depp), en mattelärare från USA, som träffar Elise (Angelina Jolie) på ett tåg till Venedig. Han blir kär i henne, men det är inte helt smärtfritt... Rysk maffia och poliser försöker döda honom.

I denhär filmen var Angelina för en gångs skull ganska vacker och Johnny Depp var rolig. Men slutet tyckte jag inte om. Det slutade nog bra...men alldeles fel tycker jag. Ett irriterande slut som jag inte tänker avslöja :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0