Sara - Skrinna

I helgen var jag, Malin och Matilda till Kärra och skrann.
Egentligen skulle jag bara komma med som fotograf, men när Malin och Matilda skrann för fullt och Malin inte förstod vad jag menade när jag förklarade hur man skulle göra, så tog jag (för första gången på flera år!!) på mej ett par skrinnskor och försökte visa vad jag menade.

Haha, Malin blev imponerad och tyckte att jag var duktig, men jag är kanske lite mer tveksam...:P
Men jag är nog nöjd att jag inte hade gkömt bort precis allt i alla fall!

Det är alltid lika jobbigt att ta på sig skrinnskorna!:P


Malin visar upp vad hon kan!:P


Men skrinnandet tog på krafterna så efter en stund var det vilodags!


Efter det var det dags att visa upp vad jag kunde...:P

Efter att jag hade visat upp dom få sakerna jag kunde någorlunda så var vi alla nöjda och så var det bara
att fara hem!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0