Passionsfrukt

Igår åt jag förresten färsk passionsfrukt för första gången, slå det om ni kan!:P

Jag har länge funderat på hur de riktigt smakar, så igår kände jag att det var dags att ta det stora beslutet att köpa några små, skrynkliga och dyra frukter att provsmaka.

Haha, men först när jag skar upp den trodde jag att den var dålig, den såg ju så konstig ut! Men sen kom jag fram till att jag ju egentligen inte har en aning om hur de ska se ut när de är "ätbara", så det var väl bara att smaka och se hur den verkade!:P När man åt så var den mest bara slemmig och knastrig, men efter ett tag så kom jag nog fram till att det var ganska gott!:)

Fast om den var värd det dyra priset är väl en annan sak, men nu har jag åtminstone provsmakat passionsfrukt!:D



Vad tycker ni om passionsfrukt?:P

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0