Fullt upp...

Idag hade vi trädgårdsplaneringens grunder hela eftermiddagen, och det tar verkligen på krafterna..:/ Jag förstår inte, egentligen skulle det ju kunna vara ganska intressant, men dom timmarna tar aldrig slut!!

Inte nog med det, läraren snålar inte direkt heller på läxorna! Förutom att vi har till läxa att skissa två teckningar i veckan så är det tänkt att vi ska hinna med en hel del på vår trädgårdsplaneringsuppgift. Till nästa vecka ska vi till exempel rita den "slutgiltiga" trädgårdsplanen, ännu en sektionsritning (som jag fortfarande inte riktigt fattar hur man ska göra..), rita om de ritningarna som vi har gjort dåligt tidigare, skriva ordentliga växlistor på växterna som vi har tänkt att ska användas (och vi ska helst ta reda på hur de växterna ska skötas och hur härdiga de är), noggranna teckenförklaringar + en power point-presentation om vår planering och resultatet. 

Och allt det har hon tänkt att vi ska hinna göra på vår fritid till nästa vecka. Påriktigt, va har faktiskt andra kurser också..!! Suck..jag är åtminstone glad att jag valde trädgårdsnäring istället för landskapsplanering, jag är nog inte så mycket för det där planerande!:P


Bilden är från i helgen..:P

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0