Sara - Bilder från Borgbacken

Som Malin skrev tidigare så var vi ju till Borgbacken och Sealife på lördagen, och nu tänkte jag visa en del av mina bilder därifrån!:)

Det var jag som körde, och jag måste erkänna att jag är ganska stolt att jag klarade det (Jo, jag hade gps, men det var ändå nervöst. Jag hade trots allt aldrig kört i Helsingfors förut!). Ingen tutade, ingen hötte på näven åt mej och jag fick godkänt av mina medpassagerare, så det var ju roligt!:D

Malin nämde ju också att en av oss fick ett blått öga under dagen, och det var jag. Men det är en annan historia som jag kanske eventuellt möjligtvis berättar om senare..;D Jag överlevde i alla fall!:)

Nu till bilderna:


Jag, Josse och Ronny vågade pröva Raketen. Malin valde att stanna på marken och fota istället!:P I början var det lite nervöst, men sen var det mest bara härligt!:D


Malin testade sin styrka, men det gick sådär!:P Vi speglade oss också lite när vi råkade gå förbi några speglar. Först blev jag lite förskräckt när jag såg att jag hade lagt på mej några kilon på höfterna, men sedan insåg jag att det nog bara var spegeln som busade!;D


Lite blandade bilder. På morgonen regnade det, men som tur var var det fint väder hela dagen ändå!:) Vi hittade en man med rosa hår som lekte staty, så vi passade på att fota oss tillsammans med honom!:P Man såg honom aldrig röra sej, men när vi gick därifrån så tittade jag bakåt en gång, och då stod han och vinkade hejdå till oss!:P Hihih...xD

Vi var också till Sealife, men bilder därifrån visar jag senare!:)

Det var i alla fall en väldigt rolig dag, så jag är glad att jag vågade erbjuda mej att köra dit!:P

Kommentarer
Postat av: viki

Wow det ser ut som om ni hade jättekul! :D

Jättefin blogg du har tycker jag, och headern är så cool! :D

Kramar!

2011-08-22 @ 12:51:53
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0