Sara - Skönt att sova tidigt

Nu ska jag göra mej redo för sängen, jag ska läsa en stund och sedan sova. Det känns som en bra ide eftersom vi (jag, Fanny, Lotta, Mimmi och Hanna) var ute till ungefär halv sex inatt, och till tre natten innan. Utan att sova extra länge på morgonen. Så man börjar känna sig lite småtrött nu!:P

Men vi har haft roligt på nätterna, och eftersom vi träffar dom så sällan så var det ju ingen tvekan om att vi skulle vara uppe längre än till typ tolv, men man blir ju nog trött om man sover lite flera dagar i streck..:P

Så det är helt enkelt orsaken till att jag tänker sova ganska tidigt ikväll!:)

En liten kvällsbild!:P

Gonatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0