Sara - Regn och åska, och en påfågel

Så har morgonens och förmiddagens väder sett ut. Och det betyder inget internet. Men nu har vädret blivit lite bättre, så nu kan jag blogga lite!:) Men jag har inte så mycket att berätta, jag blev väckta 11.30 av ett sms från Malin. Efter det har jag ätit, läst, skrivit i kalendern och annat liknande. Inget spännande för er alltså!

Men jag kan bjuda på en bild i alla fall!:)




Fotograferad under Rockoff-veckan vid Lilla Holmen i Mariehamn.

Vilken version är finast? Med färg eller svartvit..? :)

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Ja absolut! Man ska vara glad för det man har. Även om det är lite kanske så är det mer än de i Afrika har :)

2011-08-09 @ 15:03:29
URL: http://saaera.blogg.se/
Postat av: felicia

haha jag har en extremt dålig fantasi xD kom på moshi för att det var det första jag sa när jag såg kaninen,tyckte den va så söt så jag sa: moshi moshi! xD



fin blogg btw :)

2011-08-09 @ 15:17:38
URL: http://bighappysmile.blogg.se/
Postat av: Malin

Båda e fina men den i färg e bäst.. :P Sku va tufft om bakgrunden sku va grå men huvudet blått :D

2011-08-09 @ 15:56:50
Postat av: Sara

Hmm, det har du rätt i Malin, kanske jag kan försöka fixa det..:P

2011-08-09 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0