Sara - Ogrästent

Tussilago farfara, Equisetum arvense, Poa annua, Artemis vulgaris, Prunilla vulgaris, Stellaria media, Stachys palustris, Apium sylvestris, Lamium purpureum.......

Namnen på ogräsen som vi ska tentera imorgon bara hoppar runt i huvudet på mej utan ordning. Jag började läsa på dem idag, och hoppas på godkänt imorgon. Men just nu känns det så råddigt så det är kanske bäst att jag kryper ner i sängen och läser igenom alla växter ännu en gång, och hoppas på att jag lär mej dem.

Hoppas. Att. Jag. Får. Godkänt. I. Tenten. Imorgon.

Klart det inte är världens katastrof om jag inte klarar tenten imorgon, men jag håller ju ändå tummarna för det.

Så nu vet ni vad jag ska roa mej med ikväll och imorgon på förmiddagen. Önska mej lycka till!;)

Kommentarer
Postat av: Inko

Jag håller tummarna för att din tenta går bra i morgon. Som det ser ut så verkar du väl insatt i uppgiften så allt kommer att gå baaara brrrrrraaaaa!!



Lycka till :)

2011-08-29 @ 22:43:28
URL: http://prenojen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Lycka till! Det går nog bra, ska du se :)

2011-08-30 @ 01:40:53
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0