Sara - Mitt älsklingsdjur..?


Fotograferad i söndags.

Okej jag erkänner, jag skojar.

För om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag inte alls om spindlar, jag är nog till och med lite rädd för dem. Kanske inte så att jag springer i väg så fort jag ser en spindel, men så att jag absolut inte rör en spindel frivilligt. 
Det var alldeles tillräckligt nära att fota näbild på den här med 18-55mm objektivet. Haha, jag var så nära så Malin blev riktigt rädd att den skulle hoppa på mej...:P

Jag tycker att vissa spindlar är ganska fina, men om man tittar närmare så ser dom mest bara äckliga ut
med sina håriga ben och många ögon..

Vad tycker du om spindlar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0