Sara - Helgen i korthet

Det har varit dåligt med bloggandet den här helgen, och det beror mycket på att jag har varit hemma hos Malin, utan min dator. Jag har ju såklart fått låna hennes dator om jag har velat, men då har hon inte riktigt haft något att göra, och jag har ändå inte haft några bilder att visa.. Såå, det har blivit dåligt med bloggandet.

Nu ska Malin städa rummet lite, så så passade jag på att låna hennes dator en stund, och att blogga har ju såklart prioritet ett!;) Så nu tänlte jag berätta lite kort vad vi har sysslat med den här helgen.

På fredagen for vi från Ekenäs till Kimitoön på kvällen, for hem till Malin, bytte om och gjorde oss i ordning, for vidare till Josse och Ronny och därifrån for vi till Särkisalo. Där var det någon som uppträdde och lite dans och så, så där stannade vi tills ungefär halv två. Det hände kanske inte så jättemycket enligt mej, men nog var det ändå en riktigt rolig kväll!:)


Jag hade inte alls med kameran på fredagen, men här är några av Malins bilder därifrån.

På lördagen var det kalas, som Malin redan snabbt nämde i ett tidigare inlägg. Det var hennes gammelfarmor som fyllde 97, så jag fick vara med på ett riktigt "släktkalas"!:P Lite spännande att se alla, men lite läskigt på samma gång. Men tiden gick och jag överlevde, så då gick det ju bra..;) Kalaset var på Rosala, och där finns också en vikingaby som vi var till, jag kanske visar bilder senare.

Efter det bar det av hem igen. Klockan var redan ganska mycket så vi var till affären och köpte pizza till middag, efter det såg vi på film, åt popcorn och ostbågar, latade oss och var uppe tills vi höll på att slockna av trötthet. Och det var redan ungefär klockan tolv, så jag antar att dom första skoldagarna var jobbigare än jag trodde..;D Det var i alla fall en härlig kväll, skönt att lata sig ibland också..:P

Idag sov vi länge, sedan steg vi upp och hämtade Malins lillasyster från en kompis och sedan är vi framme i nutid. Ikväll ska vi tillbaka till Ekenäs och förbereda oss för en ny skolvecka. Men vad vi gör fram tills dess vet jag inte riktigt ännu, men antagligen latar vi oss...xD

Sådär, nu vet ni vad jag och Malin har pysslat med den senaste tiden!

Vad har ni gjort i helgen då?:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; ja precis, tack att du förstår. riktig cool design måste jag säga!

2011-08-28 @ 14:17:45
URL: http://photoobymee.blogg.se/
Postat av: emma- Photo and a little bit of hope.

sv: tack, det var en av de få dagar på sommarlovet det faktiskt var fint väder :)

2011-08-28 @ 14:21:55
URL: http://photoyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0