Sara - Framme i Ekenäs

Nu är jag framme i Ekenäs, väskorna är uppackade (dom flesta i alla fall!:P) och jag är nuduschad. Så nu har jag tid att lata mej lite framför datorn igen!:) Nu är jag ensam här, men Malin borde komma så småningom. 

Hemifrån tog jag med saft, sylt, potatis, vindruvor, gurkor, squash, purjolök, bönor och annat liknande man kunde hitta i trädgårdslandet. I skåpen fanns det lite allt möjligt som vi hade lämnat kvar, och i frysen fanns det också en del. Men det känns som att något saknas. Något som typ mjölk, smör, yoghurt och färsk bröd. Så så fort Malin kommer hit så far vi nog en sväng till affären och handlar lite!:P 

Om någon ville veta!:P

Här är en bild från förra veckan:



Jaa, så nu vet ni att jag lever i alla fall, och lite vad jag har gjort den senaste tiden..:P

Kommentarer
Postat av: T E O D O R A

~ tack så mycket! Det är en Alaskan Malamute.

Kram

2011-08-23 @ 18:38:01
URL: http://tteos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0