Sara - Dagens outfit

Eller okej, om man ska vara riktigt ärlig så är rubriken en lögn. Idag är jag hemma i regnvädret,
men den här bilden känns somrigare. Så såhär såg jag ut fredagen 22.7!:)


Malin lånade min kamera en sväng på kvällen när vi var på väg till centrum.

Vad tycker ni?:)

Shortsen var för några veckor sedan byxor, men jag blev ivrig med saxen!;) Men eftersom jag aldrig använde byxorna var det nog lika bra! (Jag känner mej inte heller riktigt bekväm i korta shorts, men jag blev övertygad om att jag vågade visa mej i dom..;D)Toppen är från HM, bältet från Gina och väskan från Prisma. Och på ena armen har jag Rockoff-armbandet, och på andra ett armband jag har fått från Malin.:)

Ps, jag bryr mej inte om mode och jag bryr mej egentligen inte om vad andra tycker, men om någon har något snällt att säga så är dom välkomna!xD

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: jo, tillbehör till systemkameror överhuvudtaget är ganska dyra.. men min bonus pappa har en blixtoch ett stativ som jag brukar låna ibland ! Han har ett objektiv 18-105, så det lånar jag ibland också :) Men vill verkligen ha ett fisheye objektiv ! Men dom är ju dyrast av alla.. ;/

2011-08-09 @ 15:41:59
URL: http://manaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0