Sara - Bilder på Tove Styrke

Jag har fortfarande en del bilder kvar att visa från Rockoff, jag har haft så fullt upp så det har blivit lite dåligt med dom bilderna.. Lika med filmklippen därifrån. Men nu ska jag visa bilderna som är kvar (haha, men inte riktigt alla på samma gång, det blir kanske lite väl mycket!:P), och filmklippen ska också ordnas inom den närmsta tiden. Hoppas jag i alla fall, det är Malin som sätter ihop dom klippen till en vettig film, så jag ska inte lova för mycket..;D Men dom kommer så småningom i alla fall!:)

Här är i alla fall ett par bilder från när Tove Styrke uppträdde:







Hon var nog bra, men det kändes som att hon hade lite dålig kontakt med publiken. Hon sjöng och hoppade hit och dit, men publiken mest bara stod. Jaja, det var nog roligt att se henne i alla fall!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0