Sara - Bilder från Sealife

Bilder på Malin i Sealife:



Bilder på fiskar och andra djur:




Jag har alltid tyckt om att se på djur i t.ex. djurparker så jag tyckte att det var jätteroligt att se på fiskar och andra "vattendjur" på Sealife! Jag har varit dit förut också, men det var så länge sedan så jag kom inte ihåg så mycket.. Det var både större och finare än jag mindes det, och så dyrt var det inte heller. Så om man tycker om djur och är i Helsingfors tycker jag absolut att man kan fara dit en sväng!:)

Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

haha jo visst hinner man, men jag börjar känna lite press nu, e ju snart 30. men ja, sambon tycker typ det är onödigt att gifta sig, suck haha.

2011-08-22 @ 21:22:04
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0