Malin - Allting börjar om

"Alltid samma visa men vet inte vad det är för låt.."



Visste ju att Daniel Adams-Ray var bra innan och har hört på många av hans låtar. Men efter att jag såg honom på Rockoff blev jag ju helt frälst! Han är så gryymt braaaaaaa! Är så glad att jag fick se honom!

Konserter är nog bland det härligaste som finns! Den där känslan när artisten riktar mikrofonen mot publiken, och uppmanar publiken att sjunga. Publikens höga sång och artisten ser ut att njuta och tänka "oj, det här är stort". Riktigt sådan känsla var det på Daniel Adams-Ray. Publiken överröstade honom och han verkade så glad och så lycklig. Då blir man själv lycklig. 

Ett annat tillfälle var med The Ark... Kommer inte ihåg vilken låt, men publiken skulle sjunga. Tyckte vi sjöng högt. Men Ola Salo sa "en gång till, högre!" gång på gång. Vilken känsla när man hör en våg av röster skölja över en som en stor våg! Det är nog härligt det! 

Haha, blir nu en massa prat om Rockoff nu..men det var nog en UNDERBAR upplevelse! Måste dit nästa år igen! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, sötnos!:P



Men jag håller med, det är så härligt när publiken sjunger så högt dom bara kan och man känner att alla ger allt..och artisten bara ler..:D



Hihi, jag far nog också gärna nästa år igen!;D

2011-08-08 @ 16:44:00
Postat av: Amanda

Svar: Jag tycker inte det var nåt fel på bilderna :) Det är ju överhuvud taget svårt att fota djur eftersom att dom flesta rör på sej hela tiden ;)



Är du nöjd med din kamera då ? :)

Själv har jag en nikon D3000, föregångaren till din så att säga, men jag är riktigt nöjd även fast jag gärna skulle vilja kunna filma o ha lite mer objektiv och blixtar och sånt :)

2011-08-08 @ 17:09:21
URL: http://manaland.blogg.se/
Postat av: PWPHOTO

sv: tack så jätte mycket! :)

2011-08-08 @ 18:22:11
URL: http://pwphoto.blogg.se/
Postat av: ~ Elinemma

sv; haha ja kanske inte är dom roligaste motiven :D

men ah jag förstår :)

2011-08-08 @ 19:42:19
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0