Sara - Skönt med helg!:)

Idag började jag jobba halv nio på morgonen och slutade halv åttå på kvällen. Man har inte direkt så mycket fritid efter det!

Som tur va så är det ju ändå ledigt i några dagar nu, så jag måste väl passa på att njuta lite extra av den ledigheten då, samtidigt som jag måste görallt som jag borde ha gjort under veckan men inte har hunnit...

Jaja, vi får se hur det blir. Hur som helst är det ju skönt med helg!:)

En liten nunneört fotad för några veckor sedan.

Nu på lördag fyller en Torsholma-tant 70, så det måste jag väl fara och fira lite, och säkert blir det lite extra program på första maj också. Jag ska i alla fall på marknad och grilla korv vid brasan. Tror jag åtminstone.

Vad har ni för planer för den här helgen då?:P

Kommentarer
Postat av: Malin

tummen upp! Hehe :D

2011-04-29 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0