Sara - Skönt att få sova efter en tung dag..

Jag vet inte om det är jag som är extra otränad, eller om det är tyngre än vanligt att arbeta i växthuset nu.. Men jag är i alla fall helt slut när jag kommer därifrån..och jag har bara varit där två dagar ännu! Jag har ont i fötterna. Jag har massor med blåmärken på benen. Jag har bränt ena örat och nacken. Och jag är alldeles slut!

Så det ska faktiskt bli skönt att sova nu snart!:)
Men fast jag nog tycker om att jobba i växthuset vet jag inte riktigt om jag tycker om det faktumet att jag har alarmet på redan sju och måste stiga upp då nästan genast... Och jobba åtta timmar, bara för att komma hem igen och vara alldeles trött..! Men som tur är så har jag baara 48 arbetsdagar kvar nu!;D

Jaja, det är väl bara att inse att det är så livet funkar! Och sen skulle det inte heller vara helt fel att böja smörja på lite solsalva..;)


Fotad igår.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Jag är också helt slut. Jag har dock inte jobbat i något växthus. Men det som växer och frodas utomhus räcker för mig. Förbaskade pollenallergi!

2011-04-27 @ 21:43:02
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0