Sara - Jaha, det var den påsken

Idag är det måndag och det betyder att det är tisdag imorgon. Och tisdag betyder att det är slut på påsklovet. Så det är bara att förbereda sig på att fara på jobb imorgon (eller praktik egentligen, men det känns mera som att sommarjobbet börjar en månad tidigare).

Jaja, det har i alla fall varit skönt att vara ledig och jag har hinner ju njuta av ledigheten idag med!:)




Vilken version är finast?

Och fast det blev ovanligt lite påskfirande i år så gör det nog inte så mycket, jag har ju åtminstone fått några påskägg nu!;) Och idag tror jag Lotta kommer hem nångång, kanske med samma färja som Fanny ska fara med.. Men jag blir ju åtminstone inte helt ensam med mamma och pappa då!:P

Hur har er påsk varit?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0