Sara - Jag prövade leva kaninliv med Fonzie!

På måndagen hade jag Fonzie ute i uteburen och han är så söt när han alltid kommer springende fram till gallret när man går förbi. Hans "vinterfamilj" hinner vara med honom mycket mer än jag hinner (speciellt när han är här hemma och jag i Ekenäs ) så han har blivit mycket tamare nu. Så därför försöker jag vara extra mycket med honom nu, nu när han vill ha uppmärksamhet.

Så därför satte jag mej med honom inne i uteburen!:P


Så här fin utsikt hade jag då!:P

Fonzie blev så glad pch skuttade fram och tillbaka, fram och tillbaka. Han kröp bakom min rygg och upp på mina ben och hit och dit..:P


Det var ju såklart jättespännande att nosa på alla mina kläder!:)


Fonzies bruna, fina öga!

Så nu har jag prövat leva lite "kaninliv", fast buren var kanske liite väl liten för mej...;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0