Sara - Finskapresentationen gick oväntat bra!

Idag hade vi presentation i finskan. Och det kan jag lova att inte brukar vara särskilt uppskattat och omtyckt, varken för mej eller för Malin. Men konstigt nog gick det ganska bra, och jag var inte så jättenervös. Jag och Malin skulle presentera tillsammans, och vi hade inte ens förberett oss så massor. Ändå gick det bra.

Hoppashoppashoppas att det inte bara var en engångsgrej, utan att jag faktisk har blivit bättre på finska!:D
Det skulle inte vara helt fel.. Men man ska väl inte vänta sig så mycket, man får väl vara glad att det åtminstone gick bra idag!


Det här berättade jag och Malin om! Orkidéer!:)

Eftersom jag nyligen köpte en orkidé så hade jag bra bilder, och orkidéer är ju vackra, så som läraren sa: "Om man berättar om ett så vackert ämne kan ju inte presentationen bli ful". Haha, och om man jämför våra bilder med dom andras, som t.ex. berättade om traktorer och träpellets, så var nog våra finast!;)

Jaja, jag måste bara berätta att jag för en gångs skull är nöjd efter en finskapresentation, fast jag nog kom av mej några gånger!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0