Sara - Duktigt liksom...

Under alla åren jag har bott i mitt nuvarande rum här hemma (jag vet inte exakt hur länge, men säkert närmare 10 år nu..) så har jag haft en termometer på samma ställe. Klart den har hållit på att ramla några gånger, men inget allvarligt. Förrän idag. Jag vet inte om jag har blivit ovan med att bo här, och därför är extra klantig, eller om jag bara hade otur..

Men imorse efter att jag steg upp och var på väg till toaletten så hörde jag att den ramlade..



Så så här ser min termometer ut nu.



Och så här ser mitt golv ut nu.
Och troligtvis ända till gilvmattan byts ut...suck! Jaja, för att se det från den goda sidan så blev ju fläckarna blå och fina i alla fall, det skulle ha kunnat vara värre!;)

Kommentarer
Postat av: Malin

heheh klant :D

2011-04-23 @ 13:50:14
URL: http://saraomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0