Sara - Det ser lite insnöat ut!

Jag skrev ju då tidigare att jag hade tröttnat på vinterbilder nu, men jag måste ändå bara visa den här nu!

Tänk att bo i det här huset, nog skulle det ju vara lite jobbigt att skotta fram en väg till huset..
Men ganska sött ser det ju nog ut. När jag var yngre önskade jag nästan varje vinter att det skulle snöa så här mycket att man inte alls skulle komma ut. Vet ni varför? För att då skulle man slippa skolan!

Men jag antar att jag inte tänkte på att det skulle bli lite jobbigt efter ett tag när maten börjar ta slut...:P 

Jaja, "tyvärr" så blev det ju aldrig så här mycket snö, så det var nog bara att släpa sig till skolan varje dag. 

Den här bilden är förresten från Lilla Holmen i Mariehamn, så det är bara ett litet "prydnadshus" ute på en liten ö. Så egentligen så är det kanske inte så myket snö, och ingen bor ens i huset, så ingen kan slippa skolan!:P

Menmen, nu har jag visat det i alla fall!

Idag har jag varit ledig (Malin har haft omtent), och så småningom ska vi väl börja fara mot Kimitoön. 

Ha en bra helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0