Sara - Dag 18: Känslor

Hmm, vad ska jag hitta på att visa för bild här..? Jag kommer inte riktigt på någon passande "känslobild", men jag får väl fara och titta i arkivet!



Sådär, jag hittade en bild från 2009 (fast Malin kommer säkert att bli arg på mej när jag visar den här, för hon tycker att den är äcklig...). I alla fall. Det här är en bild på blod, jag hade näsblod (som vanligt) och lät det droppa i lavoaren, och så är det lite utblandat med vatten för att det ska se ut som mera.

Jag tycker att blod brukar väcka mycket känslor, så därför tyckte jag att den passade här.

Vad väcker den för känslor hos er?

Kommentarer
Postat av: Malin

SAAAARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:(:(:(:( ja vill int ha nåt såhär äckligt här!!!

2011-04-07 @ 19:40:43
URL: http://saraomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0