Sara - Blomfotografering

Idag när vi uträttade ärenden inne i centrum passade jag på att fara via en blombutik och köpa några snittblommor. Dom tänkte jag fotografera, ute var det ju så tråkigt väder och jag hade inget annat att fota, och någonting måste jag ju fota om jag har en hel ledig dag!:)

Haha, och den här gången var hon i blomaffären väldigt trevlig, hon pratade ganska mycket och önskade mej till och med lycka till med fotograferandet!:) (Till skillnad från hon jag köpte blommor av tidigare som bara var sur och snörpig...jag menar, det var ju faktiskt jag som betalade, så lite vänlighet skulle man väl kunna vänta sig..?!)

Så här blev resultatet från fotograferingen:





Här är tre olika versioner av samma bild.

Vilken tycker ni bäst om?:)






Själv är jag nöjd med bilderna, men det är alltid roligt att höra er åsikt också, så kommentera gärna!:P

Kommentarer
Postat av: Matilda

Wow, jättefina bilder! :)

Hmm... Jag gillar kanske mest den i mitten, men de två andra är också fina!

2011-04-14 @ 14:51:10
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0