Sara - Ååh, det är så skönt med sommarlov!

Eller vänta nu, är det fortfarande bara april? Är det påsklov som vi har haft den senaste tiden?

Jaha, förlåt att jag misstog mej. Av någon konstig anledning har jag väl bara fått för mej att det skulle vara sommar... 

(Anledningarna är:
- Det har varit väldigt varmt de senaste dagarna
- Fanny har solat så länge att hon till och med har blivit lite brun
- Man kan gå ute med sommarkläder utan att frysa
- Man blir biten av massor med myggor så fort man är i skuggan
- Jag ska börja "sommarjobba" imorgon)

Men okej, jag erkänner, det är inte sommarlov ännu. Det är april.

Fotad idag.

Ser det inte ganska somrigt ut??
(Eller okej, om man struntar i gräset och alla träden..:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0