Malin - Utmaning

Utmaning av Matilda.


Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
1) Bibbatant.
2) Parkskötare i kommunen.
3) Städare i ämbetshuset
4) Praktiserat i ladugård, "djurpark" och djuraffär.

4 filmer jag kan se om om och om igen
1) Titanic
2) Sagan om ringen-triologin
3) Bröllopsduellen
4) Lejonkungen

Fyra städer/orter/byar jag har bott i
1) Kärra
2) Genböle
3) Kimito
4) Ekenäs
Fyra TV-serier jag gärna ser
1)
Prison Break
2) OC
3) Solsidan
4) The L-Word

Fyra ställen jag vill åka till

1) Hawaii
2) Nederländerna
3) Galapagos
4) Kenya

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
1) Facebook
2) Skolmailen
3) Blogg.se
4) Massa olika bloggar...

Fyra favoriträtter
1) Schnitzel och franskisar
2) Kyckling och ris
3) Sonjas köttbullar
4) Saras soppa

Fyra ställen där jag trivs
1) Kimitoön
2) Torsholma
3) Ekenäs
4) Mariehamn

Fyra "personer" jag vill träffa

1) Michael Scofield ;)
2) Leon
3) Robert Gustavsson
4) Prinsessan Viktoria ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rolig lista!

2011-04-05 @ 07:11:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0