Malin - Torsdag

Var en lyckad kväll igår. Spiritus Hortus fyllde tre år! Kom ändå hem ganska tidigt, eftersom vi hade hemtentamen tidigt på morgonen och finskapresentation som man också ska ha koll på... Glömde tyvärr att ta bilder igår, och de två bilder jag tog var fula och mörka.



Såhär såg jag ungefär ut igår. Minus dödskallen.

Imorse var det ju hemtentamen, så det var skönt att "bara stiga upp och sätta sig framför datorn" istället för att klä på sig och gå till ett klassrum. Och nu måste jag tagga för finskapresentation. BLÄ. HEMSKT.


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hehe lite läskigt var det men inte så läskigt som jag trodde det skulle vara:O tänk, jag brukar annars ha fobi för operationer men det är nog värre om man ska skära i min kropp...det vill jag inte.

2011-04-07 @ 19:02:13
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0