Malin - "Sommarlov" i maj!

Nu väntar jag på att finskaprovet ska börja någon gång... Så att man har det över sedan. Trevligt att ha tent sista dagen i skolan -.-

Har suttit och ätit morgonmål och fyllt i lite papper på balkongen. Så mysigt och varmt!

Sen är det dags för städning... Inte så värst roligt det heller, men... Måste "sommarstäda", för imorgon far jag hem och kommer inte vara så mycket i lägenheten i Ekenäs i sommar så... Så det ska vara skiiiinande rent!





En bild från när mitt förra sommarlov höll på att närma sig sitt slut! Men idag börjar ett helt nytt sommarlov! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj guud va lyxigt! Sommarlov redan :P Inte för att jag heller har så många skoldagar kvar i vår, men ändå :D

2011-04-21 @ 17:17:49
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0