Malin - Ledig dag!

Wohoo, lediig idag! Men har inte tid att sova bort dagen. Ska till skolan och printa lite praktikpapper och hämta någon matkupong. 

Sedan ska jag kanske en sväng till centrum, till FPA och fixa lite grejs. Sen ska jag ännu till en bilverkstad/affärgrej efter vår bil. När jag fått den kör jag så småningom hemåt. Där ska jag sen till Söderlångvik gård och få lite underskrifter på mina papper. När det är klart blir jag kanske hemma en stund, men sen far jag tillbaka till Ekenäs igen! Och då är det att läsa på finskaprov som gäller! 

Och nästa vecka är jag helt ledig! För jag börjar jobba första veckan i maj! Jippijej, skönt att vila upp sig i en vecka först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0