Malin - Jaha...

Då var det helg då! 

Kom just från finska muntliga tenten. Och den gick ju JÄTTEBRA...eller så inte....


Hon ställde inte alls sådana frågor jag hade förberett mig på, och jag hade bara blackout... Så hon tyckte att vi skulle ta det i höst igen. Som att det skulle gå bättre då... 


Men man får väl ta det problemet sen då. För nu tänker jag ta helg och inte tänka på jobbiga saker. 


Fast jag borde typ direkt börja öva på den skriftiga delen i finskan. Fattar inte hur jag ska klara det...

Men det går ju annars inte så bra heller, så det gör väl inget...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nååh, det var ju synd! :/ Men du klarar det sen i höst, det tror jag nog! :)

Jag fasar också för den muntliga tenten i finska! Jag kommer helt säkert att skjuta upp det så länge som möjligt o göra den först strax innan jag går ut skolan x)

2011-04-14 @ 14:53:33
URL: http://mtildaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0