Lite friskare...

Hejsan!

Hela helgen kände jag mej mer eller mindre sjuk, men på söndagskvällen kände jag mej mänsklig igen..;) Rösten var någorlunda normal och jag kände mej mycket piggare, men tyvärr har istället näsblodet börjat rinna så fort jag får varmt eller något och så hostar jag en hel del..SUCK!

Jag har upptäckt att värme inte är så bra för mej (okej, på sommaren kan det väl vara skönt ibland, menmen..) för många av mina "kroppsliga problem" orsakas/förvärras av värmen, t.ex. om jag har varit förkyld så får jag typ genast näsblod när jag får varmt, och om jag börjar hosta kan jag knappt sluta om jag inte blir nerkyld..

Haha, men ni är knappast intresserade av alla mina problem...och dom finns det gott om...;)

Hoppas att ni är friska, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0