Krossade drömmar...

Jag vill köpa en systemkamera. Den modellen jag vill ha kostar kanske 600 €. Jag hade ungefär så mycket pengar på kontot igår. MEN sedan krossades min dröm...och orsaken var räkningar..<_<

Det kostar en hel del att ha bil, och igår betalade jag försäkringarna och lite andra räkningar, så nu är kontot ganska tomt.. Plus att om två veckor måste jag betala hyran igen, så om jag inte får studiestödet och bostadstillägget innan det så har jag inte ens råd med det.. Menmen, dom pengarna borde väl komma i början på nästa månad så det löser sig väl i alla fall.:) Värre är det med min efterlängtade kamera..

Men jag har räknat ut att bara jag lever liite sparsamt och får tillräckligt stort bostadstillägg så borde jag nog ändå ha råd så småningom, det är bara så tråkigt att vara tvungen att vänta på kameran..! Haha, fast jag har det väl ändå bättre än många andra som inte ens skulle drömma om att använda så många hundralappar på något som en kamera..:P Så nu ska jag sluta klaga!:)

Nu var det dags att sluta blogga och göra Malin nöjd genom att se på film och äta morot med dipp!:D

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0