Konstig hare...

Hej igen!

Igår när vi kom från affären med bilen och parkerade vid parkeringsplatsen vid bostäderna så såg vi någonting konstigt.. Det var ungefär två meter framför bilen och rörde sig bara pyttelite. Jag trodde att det bara var något skräp; typ en torr grästuva eller något, men skämtade och sa till Malin att jag såg två jordekorrar! Jordekorrar tänkte jag mesta bara på för att det var något litet som rörde sig och jag hade sett en film just före där det fanns sådana..:P
Och då da Malin att hon också såg dom! Haha, men efter att ha tittat noga en stund (inifrån bilen + att vi båda ser ganska dålig..) kom vi fram till att det var en HARE.



Där låg den bara helt stilla mitt på gräsmattan just framför bilen!

Men då var vi nog ganska säkra på att det måste vara något fel på haren, den låg ju bara där!! Så Malin öppnade dörren och gick sakta närmare, och när hon var ca en meter ifrån den sprang den iväg i full fart..så inte verkade den ju ha allt för stora fel i alla fall.. Och tur det, jag var ju riktigt säker på att den hade blivit på körd eller något..:(

Jaa-a, men det var nog en liten konstig upplevelse i alla fall...:P

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0