Höstbilder

Jag har varit ute och fotat ganska mycket nu på sista tiden, så jag tänkte visa lite av mina höstbilder. :)
Allar har väl egentligen inte så mycket att göra med hösten, men alla är i alla fall fotograferade i hösttider!




Lite luktärter jag har i bilen :)




Jag älskar nejlikor, och här ät en som jag "lånade" hemma hos Malin...:P
Jag vet inte vad det är för speciellt med just nejlikor, men jag älskar dem bara helt enkelt...jag har redan sagt till alla möjliga att när jag gifter mej vill jag ha nejlikor i min brukbukett - fast jag inte har några planer på att gifta mej ännu på ett tag!;)




Vi var hundvakt i helgen till en hopplös byracka..;) Haha, men den va i alla fall söt!




En rosenknopp.




Vi hittade läckra matsvampar i skogsbrynet..;);)




En annan blomma jag älskar är denna! Det är en vinda, men mer vet jag inte ännu...men jag går väl i trädgårdsskola av en orsak också..:P




Jag hittade flera svampar längre in i skogen!:P


Sådär, det var lite av mina senaste favoritbilder. :)
Och fler lär väl komma så småningom...;)

Och om ni undrar, så JO, naturen är ett av mina favoritmotiv, och jag älskar att vara ute och fota allt möjligt jag hittar! Så sådana bilder lär ni se mera av i framtiden..:P

Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0