Presentation och plättar ;)


Hejsvejs!

Idag har vi hört på presentationer hela dagen och även presenterat själva... Presentationen gick ju riktigt bra för mig och min klass. Fast två stycken hela tiden var lite i luven på varann, men det slutade bra :)

Idag har jag inte gjort så hemskt mycket... Jag har lånat en bok från bibban; Cesar och hans hundar (handlar om hundens beteende, m.m), som jag så länge velat läsa. Så den begravde jag mig lite i.... Så mittiallt somnade jag förstås. Jag som inte ens varit så trött idag. Sen vaknade jag och började diska och stekte plättar samtidigt. Sen for jag ut och gå en liten sväng.

Nu är jag tillbaka och ska slappan av :P

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0