Min ytterst spännande dag!:P

Idag har jag egentligen inte gjort så mycket..

Vi hade lektioner ända till fyra - ekosystemtjänster - och det gick väl lite sisådär. Vi håller på med ett grupparbete nu, och några i klassen hade mycket svårt att komma överens om både det ena och det andra. Båda bara var sura om de inte fick precis som de ville, och jag och Malin bara satt tysta utan att orka bry oss om deras gnäll och tjat. Vi skulle bestämma vem som skulle presentera vad på en power point-presentation, och det gick verkligen inte att bara ta en del var, utan det var alltid något som var fel! Men det slutade nog ändå med att vi bara kallt delade upp arbetet så att vi skulle kunna sluta någon gång!

Nu på kvällen har jag tagit det ganska lugnt (alla strider tog på krafterna!:P) och riktigt just såg vi på en film, Bride wars, och nu ska jag snabbt i duschen och sedan sova så att jag orkar med morgondagen!:)

Gonatt, Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0