Jippie, snart får man börja öppna julkalendern!! :D

Jag kände bara att jag måste få skriva det.
...
Nu är det mindre än en månad till julafton, och gissa om jag längtar!:P
Det känns alltid roligt att få börja öppna julkalendern då, att se hur dagarna till julen bara minskar och minskar, och jag tror (hoppas i alla fall..:P) att det här årets julklappar kommer bli de bästa hittills!
Jag vet att jag kommer få vissa saker jag har önskat mej, och jag hoppashoppashoppas att jag får en systemkamera, jag booorde få det, men just bara därför blir det väl knappast så...:/ Men jag får väl bara fortsätta hoppas nu en tid till, och sen får jag ju åtminstone veta.
...
Men gissa om jag blir besviken sen om jag har ett ganska stort paket kvar, och så är det bara någonting tråkigt i det!!! Hemska tanke, bäst att inte hoppas på för mycket...
Men jag hoppas i alla fall att jag får den.
...
Joo, jag måste helt enkelt få den. Annars...jaa, annars så köper jag väl den själv.
Men jag hoppas att jag får den!
...
Haha, så nu vet ni det!:P
...
Vad önskar ni er förresten?
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0