Hmm, vad ska jag nu hitta på..?

Skoldagen är slut för idag. Jag har skoluppgifter jag borde göra. Jag borde diska. Jag borde göra det ena och det andra. Men jag orkar inte...:S
...
Såå...nu är frågan: vad ska jag då hitta på att göra??
Kanske fara och störa Malin lite, hon bara sitter framför datorn hela tiden...:P Så hon kan behöva bli störd lite...haha, tycker jag i alla fall!xD
...
Haha, den här bilden har väl inget med saken att göra, men jag tycker att den är fin!:)

Sådär, det känns skönt att veta vad man ska göra. Då behöver man inte ha dåligt samvete för att man latar sig. För det gör jag ju inte - jag ska ju störa Malin!!xD
...
Önska mej lycka till!
...
Ha det bra, kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0