FelSMS.com

Ganska underhållande må jag säga!

Till: Pappa
Sms: Om inte du slutar snusar så kommer du inte få fler pussar av mig.
Svar: Jag slutade snusa när du föddes lilla vän. Så du kan pussa på pappa nu :) Vem skulle smset till?

Förklaring: Pappa förstod att inte smset skulle till honom. det skulle till en kille jag träffat ett litet tag. /IA


Till: Brorsan
Sms: Tycker att din snopp ser ut som en litet kotte.
Svar: Jag vet.

Förklaring: Skulle skoja lite med min pojkvän men skickade till min bror som tydligen har en kottsnopp. /Nancy

Till: Ex Svärmor
Sms: Hatar att bo själv när man är sjuk!
Svar: Men hej Sandra. Saknar du Linus?

Förklaring: Blev helt chockad när mitt exs mamma skickade svar. För först då fattade jag att jag skickat fel. Fick svara att jag inte saknade Linus utan att jag bara skrivit lite fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0