Min kanin [Malin]


Jaaa, nog har jag en konstig kanin ibland...Här släpper jag ut honom från buren så han ska få springa av sig och ha nåt att göra. Jo, det gör han en stund. Men sen då? Jo sen lägger han sig bredvid, utanför buren, och börjar vila/sova. Vilken tråkmåns! Där låg han och sov i kanske en halvtimme. Så då slängde jag in honom i buren igen. Och nu vaknade han till liv lite igen.

Konstig kanin detdär...
På dagen när han får härja så mycket han vill brukar han vanligtvis sova. På kvällen och tiidigt på morgonen är han vaken och grejar på när man själv försöker få sömn. Såhär har det alltid varit. Jag har försökt att ändra på dygnet åt honom och väcka honom när han sover på dagen. Jag har haft han och springa lös hela dagen så han ska sova gott sen. Men nej. Leon är och kommer troligen förbli ett nattdjur.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0