Gårdagen! [Malin]

Igår var vi till stan och shoppade.
Vi var i typ fyra kommuner på en dag; Raisio (i mylly, ikea o gigantti), Salo (efter mitt körkort), Åbo (till någon butik), och Kimitoön (hemma). Ojoj :P

Jag köpte ingenting, eftersom jag har alla julklappar färdiga! Skönt för kontot må jag säga!

Och första gången på...jaa, evigheter som hela familjen satte i samma bil. Wow.



Matilda innan start!


Trötta efter en tidig uppstigning...



Mamsen o papsen tvingade ut oss från Gigantti. Ut i bilen o kylan.


Matilda skämdes över mig i bilen.


Matsku i mylly. (Hon sa att jag inte får kalla henne Matsku, för att det är ett pojknamn)
Matskumatskumatskumatsku!


Igår såg vi alla på Karate kid också på kvällen. Jestas vilken familjedag. Men roligt :P

Jag är lite efter med julklappsluckorna! Men ska ta tag i det när jag hinner!
Ska också passa på att fota me systemkameran när jag hinner!


Men nu står det mest städning på schemat. NÅGON (mamma) har hämtat in en hög av hö åt Leon och satt det rakt på mitt golv när jag var hemifrån. O resten av råddigåggan står jag för.







Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj, jess! Äntligen, hihi! :D Nu ska jag börja följa den här bloggen slaviskt! ;)



Ni hade ju riktigt family time igår! Det borde man ha lite oftare :)

2010-12-19 @ 15:06:44
URL: http://livetenligttinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0